LUNS 3 DE DECEMBRO. Exame oral. Diálogo.
MARTES 4 DE DECEMBRO. Números 1-20. Identificalos e escribilos en inglés correctamente.
LUNS 10 DE DECEMBRO. Exame de todo o traballado:
- Vocabulario relacionado coa comida. Identificalo auditivamente e ser quen de escribilo.
- Ser quen de facer preguntas e dar respostas sobre gustos e preferencias: "Do you like...?" "Yes I do/No, I don´t."
- Expresar gustos relacionados coa comida incluindo o uso de conectores (and, but) : "I like cheese and I like bread." "I like strawberry jam but I don´t like pizza."
- Ser quen de expresar en inglés o prezo dun artigo. "That´s two pounds twenty"
- Coñecer o vocabulario e expresións necesarias para manter unha conversación relacionada coa compra-venda. "Can I help you?" "Can I have some bread, please?" "Here you are" "That´s four pounds, please"
4ºB
XOVES 29 DE NOVEMBRO. Exame oral. Diálogo.
MARTES 4 DE DECEMBRO. Números 1-20. Identificalos e escribilos en inglés correctamente.
MARTES 11 DE DECEMBRO. Exame de todo o traballado:
- Vocabulario relacionado coa comida. Identificalo auditivamente e ser quen de escribilo.
- Ser quen de facer preguntas e dar respostas sobre gustos e preferencias: "Do you like...?" "Yes I do/No, I don´t."
- Expresar gustos relacionados coa comida incluindo o uso de conectores (and, but) : "I like cheese and I like bread." "I like strawberry jam but I don´t like pizza."
- Ser quen de expresar en inglés o prezo dun artigo. "That´s two pounds twenty"
- Coñecer o vocabulario e expresións necesarias para manter unha conversación relacionada coa compra-venda. "Can I help you?" "Can I have some bread, please?" "Here you are" "That´s four pounds, please" "Thank you. Goodbye"
5ºA E 5ºB
EXAME ESCRITO O MÉRCORES DÍA 5 DE DECEMBRO
- Vocabulario relacionado coa comida. Identificalo auditivamente e ser quen de escribilo.
- Expresar os gustos e preferencias dunha terceira persoa: "He likes pizza". "She doesn´t like eggs"
- Saber expresar as coincidencias ou diferencias nos gustos entre dúas persoas: " Albert likes pizza and Alice likes pizza TOO". "Peter doesn´t like mushrooms and I don´t like mushrooms EITHER", "He loves pizza BUT I hate pizza"
- Ser quen de formular preguntas e dar respostas sobre unha terceira persoa: "Does Albert like pizza?" "Yes, he does" "No, he doesn´t"
- Escribir un texto breve sobre unha persoa: o seu nome, os seus gustos, etc. IMPORTANTE: intentar incluír AND, BUT, WITH, TOO, EITHER, FOR, BECAUSE, HOWEVER...
- Ser quen de responder as preguntas de comprensión dun texto dado.
- Lembrade repasar os pronomes persoais! (I, you, he, she, it...)
- Estudar as "question words": what, when, where, how, who, etc (tédelas no portfolio)
6ºA E 6ºB
6ºA. EXAME ESCRITO O MARTES 4 DE DECEMBRO
6ºB. EXAME ESCRITO O MÉRCORES 5 DE DECEMBRO
- Vocabulario relacionado coa comida. Identificalo auditivamente e ser quen de escribilo.
- Usar correctamente THERE IS/THERE ARE para describir unha imaxe dada. "There is a lemon in Jack´s cupboard". "There are some apples on the table".
- Empregar correctamente SOME e ANY. "There is SOME sugar on the table". "There aren't ANY pancakes in the kitchen". "Are there ANY omelettes on table A?"
- Ser quen de escribir un texto descriptivo dada unha imaxe: "In this picture I can see a park. There are some children..."
- Ser quen de responder as preguntas de comprensión dun texto dado.
- Estudar as "question words": what, when, where, how, who, etc (tédelas no portfolio)
- Repasar a transformación de oracións afirmativas a interrogativas e negativas.
- Repasar a transformación de oracións afirmativas a interrogativas e negativas.
No comments:
Post a Comment